Reklamacje Garmin

Produkty Garmin objęte są dwuletnią gwarancją typu door-to-door.
Poniżej procedura reklamacyjna producenta:

  1. Proszę o zgłosić usterkę poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail: poland.support@garmin.com
  2. Niezbędne informacje potrzebne do uzyskania pomocy to: dane Punktu Sprzedaży, model produktu, numer seryjny
  3. Konsultant wsparcia technicznego nadaje zwrotnie indywidualny numer SRR, który jest podstawą do przesłania zgłaszanego produktu do serwisu Garmin celem dalszej ekspertyzy i naprawy lub wymiany.
  4. Kolejnym krokiem jest wysłanie (bezpiecznie zapakowanego) produktu zaopatrzonego w numer SRR do Serwisu Garmin.
  5. Po przeprowadzeniu niezbędnych czynności serwisowych, naprawiony lub wymieniony produkt przesyłany jest przez Serwis Garmin Polska na adres nadawcy.

 

Ważne informacje:
  1. Przesyłki bez wyraźnie oznaczonego (na paczce lub liście przewozowym) numeru SRR nie będą przyjmowane.
  2. Prosimy o odsyłanie tylko reklamowanych produktów, bez opakowań, akcesoriów i dokumentacji.
  3. Prosimy o używanie do pakowania odsyłanych produktów wyłącznie folii bąbelkowej.

Adres serwisu Garmin Polska:

Garmin Polska Sp. z o.o.
Adgar Park West
Al. Jerozolimskie 181
02-222 Warszawa

 

W razie problemów lub pytań mogą Państwo również skorzystać z infolinii Garmin pod numerem +48 22 300 31 55.